joi, 7 aprilie 2011

Poveste de Pasti






Daca tot suntem aproape de sarbatorile Pascale, am luat cosuletul in mana si am plecat pe islaz unde pasc cardurile de gaste si rate, iarba cruda abia incoltita. Si cu roua-n picioare si cu sarutul soarelui de primavara pe buze am ajuns pe islazul reavan incalzit de raze aurii intre cardurile de gaste si rate si am inceput sa ma rog de dansele sa imi daruiasca oua frumoase si ale, oua verzui si mici sa le pot picta, ca uite acusica bate la usa iepurasul de Paste si ma gaseste cu cosuletul gol. Abia dupa rugaminti fierbinti s-au indurat coanele gaste si tustele-ratustele sa-mi daruiasca vre-o cateva oute frumoase, calde si stralucitoare. Am zis "sar'na" si m-am grabit spre casa unde ustensilele de pictat ma asteptau nerabdatoare si au inceput sa ma dojeneasca pentru ca umblu fleaura pe coclauri, dar cand au vazut ce minunatii de oua se odihneau in cosulet, au inceput sa freamate de bucurie gandindu-se la taina ce avea sa fie desenata pe ele, o taina binecuvantata, o poveste pe care o aflam in fiecare an de Pasti: povestea Rastignirii si Invierii Fiului Lui Dumnezeu, povestea Mantuirii noastre prin sangele Lui. Si in marele post, Domnul a revarsat mila Lui asupra noastra si cuvantul ce-a rostit, indata s-a implinit si voia Lui s-a facut. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu